Óriási veszély fenyegeti a lefogyni próbáló magyarokat: kevesen gondolják mire mehet rá az egészségük
Komoly egészségkárosító hatásuk lehet az interneten árult szemaglutid hatóanyagú szereknek.
Komoly egészségkárosító hatásuk lehet az interneten árult szemaglutid hatóanyagú szereknek.
Az Euronics közleménye szerint tudatosabbak lettek a vásárlók, keresik az energiahatékony gépeket.
Vásárlás előtt a vevők még mindig szeretik személyesen megvizsgálni a termékeket, ami a hagyományos üzleteknek kedvez a digitális boltokkal szemben
Augusztus 21-től lép hatályba a kód átadásának új szabályozása, felkészülnek a kereskedők és az online számlázórendszerek
Az online áruházakban elérhető előfizetéses hűségprogramok sok vásárló számára még mindig újdonságnak számítanak Magyarországon.
Az online vásárlások népszerűségének növekedése komoly kihívások elé állította a kézbesítő cégeket a nyári szabadságok alatt.
A pelenkák, az öblítők, a mosogatógépkapszulák, a vécépapír, illetve a macskaeledelek voltak a legnépszerűbb online rendelt napi fogyasztási cikkek.
Szép csendben, mondhatni fű alatt indította el online bevásárló-felületét a Lidl 2024-ben.
A piacterek jellemzően beazonosíthatóan feltüntették, ki az egyes termékek vagy szolgáltatások értékesítője.
Ma már az adataink képezik az egyik legfontosabb értéket, amellyel az online térben rendelkezünk.
Egy cipőben és egy táskában a formaldehid szint volt a megengedettnél magasabb, egy övben pedig az ólom mennyisége.
Kínai csalók állhatnak a világ egyik legnagyobb online csalása mögött, mely során közel 800 ezer európai és amerikai személyes és banki adatait szerezhették meg.
A tudatos internethasználat azonban elengedhetetlen ahhoz, hogy az online felületeken is biztonságban tudjuk magunkat, az adatainkat és a pénzünket.
Az egyre értékesebbé váló vintage elektronikai tárgyak még az örök slágernek számító porcelántárgyakat is maguk mögé utasították az elmúlt évek folyamán.
Az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Nagyon sok jel árulkodhat arról, hogy feltételezhetően tisztességtelen szándékú vállalkozással állunk szemben.
Egy friss elemzésben azt vizsgálták, mi vezetett el a fast fashion cégek dominanciájához és meddig tarthat a terjeszkedés.
Egyre több magyar fizet mobillal, de a webkártyák népszerűsége is az egekben van - ezt tárta fel egy új kutatás.
A legtöbben idén is notebookot, mobiltelefont, okoseszközt, háztartásigépet, vagy tévét rendelnek részletre.
2023-ban a magyar internetezők 80 százaléka vásárolt legalább egy terméket online. A legtöbben, 47 százalékuk ruhát vagy cipőt.